اخبار

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو: لزوم انعکاس اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با فساد/برگزاری اولین هم اندیشی مقابله با فساد کالاهای سلامت

76412799ca0c321b534b0387e6a15421

مدیر کل دفتر بازرسی،  پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو اولین هم اندیشی مقابله با فساد کالاهای سلامت با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو،مدیران و کارشناسان، معاونین غذا و داروفردا ۲۲ آذر ماه  برگزار می شود.

دکتر شهریار اسلامی تبار، مدیر کل دفتر بازرسی،  پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو ” ایفدانا “، یکی از ظایف اصلی که حاکمیت، این است که بتواند اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با فساد را منعکس کند تا با انعکاس این اقدامات مشخص می شود که دولتمردان کشورمان در زمینه مبارزه با فساد بسیار فعال بوده اند.

وی افزود: با توجه به این موضوعات ذکر شده ، اولین هم اندیشی مقابله با فساد کالاهای سلامت با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو،مدیران و کارشناسان، معاونین غذا و دارو، مدیران حقوقی و بازرسی دانشگاه های علوم پزشکی حضور دارند تا دستاوردهای سازمان غذا و معاونت های غذا و دارو کشورمان را منعکس کنند.

دکتر اسلامی تبار اظهار داشت: همچین در این همایش آقای حقیقی، رئیس ستادمبارزه با قاچاق، دکتر جمشیدی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، پالیزدار، دبیر ستاد مبارزه با فساد و دیگر مسئولین مربوطه حضور خواهند داشت.

مدیر کل دفتر بازرسی،  پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو درادامه گفت: این همایش فردا ۲۲ آذرماه سالجاری در محل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارواز ساعت ۸ صبح الی ۱۶ برگزار خواهد شد و در حاشیه این همایش نمایشگاهی نیز از دستاوردهای سازمان غذا و دارو در موضوع مبارزه با قاچاق برپا خواهد شد.

دکتر اسلامی تبار خاطر نشان کرد: مسئولین حاضر در این همایش همچنین از نزدیک بازدیدی را از آزمایشگاه مرجع کنترل بازدید خواهند داشت و مراحل آزمون و آزمایش های محصولات سلامت را مشاهده خواهند  کرد.

مدیر کل دفتر بازرسی،  پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: با توجه به اقداما ت صورت گرفته در بحث مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت در یک امر بی سابقه و در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ دکتر دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو رئیس یکی از کمیته های مبارزه با قاچاق را در سازمان جهانی بهداشت بر عهده داشته اند و این موضوع در دنیا نمایانگر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا