عمومی

سهم حوزه سلامت از محل یارانه ها باید افزایش یابد

حوزه سلامت اولویت قانون برنامه ششم توسعه

سهم حوزه سلامت از محل یارانه ها باید افزایش یابد

سهم حوزه سلامت از محل یارانه ها باید افزایش یابد

سلامت نیوز:نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه اولویت مهم قانون برنامه ششم توجه به حوزه سلامت است، گفت: قطعا هدایت یارانه ها به سمت نظام سلامت باید از سوی دستگاه های متولی صورت گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،حسین نیازآذری ، با اشاره به نامگذاری اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت خاطر نشان کرد: توجه شایسته به نظام سلامت اولویت مهم قانون برنامه ششم و رویکرد مجلس شورای اسلامی است و دولت در حوزه سلامت کارنامه قابل تقدیر دارد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی، سرمایه گذاری در حوزه سلامت را اهتمام مجلس و دولت به امنیت پایدار و آرامش جامعه تلقی کرد و افزود: مجموعه روندهای سیاستگذاری کشور در حوزه سلامت اعم از قانون گذاری ، برنامه ریزی ، اصلاح ساختار و افزایش اعتبار با هدف نشاط و امید مردم صورت می گیرد و وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی در این مسیر اقدامات جهادی و فعالیت چشمگیری صورت داده است .

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اقدامات تکمیلی در حوزه سلامت برای رسیدن به شاخص های جهانی ضروری است و وزارت بهداشت باید به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشد .

نیازآذری توجه به حوزه سلامت را از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری دانست و سرمایه گذاری در حوزه سلامت را از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی همچنین هدایت یارانه ها به سمت نظام سلامت را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد برای اجرای هرچه بهتر نظام سلامت از کارگزاران و تلاشگران این بخش نیز تکریم شایسته به عمل آید و منزلت شغلی و صنفی فعالان حوزه سلامت مورد توجه دستگاه سلامت کشور قرار گیرد.

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: فرهنگ سازی، اصلاح سبک زندگی، آموزش و پیشگیری از مختصات اصلی حوزه سلامت است و از رسانه های گروهی، شبکه های اجتماعی و مراکز فرهنگی و آموزشی در خواست دارم به یاری نظام سلامت کشور بشتابند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس، با گرامی داشت هفته سلامت و تقدیر از فعالان این بخش ، بر تکریم خیرین حوزه سلامت تاکید کرد و از توجه شایسته آنان به حوزه سلامت سپاسگزاری کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا