سمینارها

اولین کنفرانس بین المللی کازمتیک حلال در تهران ۲۰۱۸

اولین کنفرانس بین المللی کازمتیک حلال در تهران ۲۰۱۸ برگزار می شود. IHCCT2018 فرصتی مناسب برای علاقه مندان که در این رویداد علمی و هیجان انگیز شرکت کنند و با آخرین دستاوردها، فرصت ها، چالش های مرتبط با دانش و تکنولوژی حلال در کازمتیک آشنا شوند. در این کنفرانس با سخنرانی سخنران های کلیدی در زمینه های جدیدترین عناوین و سر فصل های مرتبط با مواد اولیه و محصولات نهایی کازمتیک حلال و مقوله ایمنی و سلامت در کازمتیک بهره خواهیم برد.

IHCCT2018 راه را برای چالش های تحقیقاتی جدید در آینده هموار خواهد نمود و بستر مناسبی برای تبادل نظر در باب ارائه ی یافته های تحقیقاتی جدید و عرضه ی ایده های نوین است. این کنفرانس محل مناسبی برای گفتگو و مباحثه درباره توسعه، برنامه های کاربردی و چشم اندازهای تجاری مرتبط با حوزه محصولات حلال در کازمتیک است.

کمیته برگزار کننده شامل انجمن متخصصین شیمی کازمتیک خاورمیانه MECSCC و موسسه بین المللی تحقیق و توعه گردشگری با علائق ویژه SITI1 در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ مصادف با ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ همزمان با نمایشگاه ایران بیوتی ۲۰۱۸ (بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي مواد شوينده، پاك كننده، بهداشتي سلولزي و ماشين آلات مربوطه) اقدام به برگزاری اولین کنفرانس بین المللی حلال کازمتیک در تهران محل دائمی نمایشگاه های تهران نموده است.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا