عمومی

ارتقاء سامانه پزشک خانواده و نظام ارجاع با حضور نمایند گان ادارات کل بیمه سلامت استانها انجام گرفت

معرفی سامانه پزشک خانواده و نظام ارجاع با حضور نمایندگان ادارات کل بیمه سلامت استانهای اردبیل، سمنان، کرمانشاه، گلستان و همدان به منظور ارتقاء این سامانه برگزار گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ دکتر فرزین مدیر کل دفتر مدیریت خدمات بیمه سلامت عمومی در راستای مدیریت اطلاعات خدمات سطح یک روستائیان در سال ۹۶ گفت: استقرار سامانه پزشک خانواده و نظام ارجاع بعنوان یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی این حوزه در سازمان بیمه سلامت ایران مد نظر قرار گرفته است.
دکتر فرزین افزود: مقدمات این کار از پایان سال ۹۵ آغاز و در سال ۹۶ زیر سامانه های این نرم افزارطی برنامه ای مشخص اجرایی خواهد شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امید است با همکاریهای ادارات کل استانی و همکاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بتوانیم از توانمندیهای طراحی شده در این سامانه به منظور بهبود فرایند های اجرایی ادارات کل استانی در برنامه پزشک خانواده و متمرکز نمودن داده ها بهره برداری لازم را داشته باشیم.
این گزارش حاکی است در این نشست دکتر گودرزی معاون دفتر مدیریت خدمات بیمه سلامت عمومی پس از معرفی پزشک خانواده و نظام ارجاع در زمینه سامانه مذکور اذعان داشت: مدیریت خدمات سطح یک بیمه شدگان روستایی، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را در سر فصل های تجهیز مراکز، وضعیت خدمات و پرسنل تیم مراکز بهداشتی – درمانی مورد بررسی قرارداده و محاسبات مرتبط با پرداخت سرانه را بعهده خواهیم گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا