بیمه

پیام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ متن پیام دکتر محمد جواد کبیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:۱۲ فروردین از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ملت غیور جمهوری اسلامی ایران است که به حق انتخاب واژه عید برای چنین روزی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بیانگر اهمیت این روز عظیم است. آنچه در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ اتفاق افتاد چیزی جز انسجام و توکل به خدا و بهره مندی از دستورات الهی نبود و هموطنان عزیز با رای ۹۸ درصدی، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.
اکنون پس از۳۸ سال از آن روز حماسی و تاریخی کشور عزیزمان با اقتدار و سربلندی قله های فتح و ظفر را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر گذاشته و این پیشرفت و موفقیت ها درسی بزرگ برای دشمنان و تجربه ای ارزشمند برای ملت غیور و انقلابی به دنبال داشته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این عید فرخنده و با عظمت به مردم انقلابی و قدرشناس ایران، تجدید میثاق مدیران و همکاران سازمان بیمه سلامت ایران را با آرمانهای امام راحل(ره)، تحت منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال اعلام نموده و امیدواریم با توکل به خداوند متعال خدمتگذاران صدیقی برای مردم عزیز کشور جمهوری اسلامی ایران باشیم.
دکترمحمد جواد کبیر
مدیرعامل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا