بیمه

اساسنامه سازمان بیمه سلامت اصلاح شد

بانک و بیمه: دولت به منظور ساماندهی به موقع سازمان بیمه سلامت و ایجاد زمینه‌های تسریع در تحقق اهداف این سازمان، با پیشنهاد اصلاح اساسنامه سازمان بیمه سلامت موافقت کرد.
به گزارش بانک و بیمه ( bima.ir )، هیأت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست رییس‌جمهور با ایجاد شهرک صنعتی شماره (۴) خرم‌آباد در استان لرستان موافقت کرد.هیات دولت این تصمیم را به منظور رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در شهرستان خرم‌آباد و با توجه به وجـود پتانسیل‌های فراوان، منابع‌ مواد معدنی و سنگ‌های تزئینی و بسترهای‌ مناسب در این شهرستان‌ جهت‌ تولید و عرضه‌ انواع محصولات در بخش‌های مختلف اقتصادی اتخاذ کرد.
هیأت وزیران همچنین با توجه به قرار داشتن شهرستان بندرعباس در کنار آب‌های قابل کشتیرانی، برخورداری از امتیاز حمل و نقل دریایی و داشتن صنایع کشتی‌سازی، به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجازه داد به ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی در این شهرستان و جنب صنایع کشتی‌سازی خلیج فارس اقدام نماید.
دولت به منظور ساماندهی به موقع سازمان بیمه سلامت و ایجاد زمینه‌های تسریع در تحقق اهداف این سازمان، با پیشنهاد اصلاح اساسنامه سازمان بیمه سلامت موافقت کرد.
شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ردیف شرکت‌های دولتی قرار گرفت
هیأت وزیران با توجه به نقش کلیدی شبکه فرودگاهی و راه‌های هوایی در تأمین امنیت ملی کشور و نیز تکلیف بین‌المللی کشور نسبت به تأمین و ارائه خدمات حمل و نقل هوایی به مردم، مصوب کرد شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ردیف شرکت‌های دولتی غیرقابل واگذاری قرار گیرد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا