اخبارعمومی

گلایه‌ وزیر بهداشت از روحانی درباره مافیای ماسک دویست میلیونی

وزیر بهداشت در نامه ایی به رئیس جمهور از وجود شبکه فرصت‌طلب که به راحتی اعلام می‌کند دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند ، گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید نمکی در نامه‌ای به حسن روحانی اعلام کرد: در پی ورود ویروس کرونای جدید به کشور طی نامه ای به گمرکات اعلام کردم صادرات و خروج ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و همکاران را مامور کردم تا با قیمت مناسب تولیدات داخل را خریداری و جهت روز مبادا ذخیره کنند. علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات وارد بازار سیاه شد.

متاسفانه پس از حدود ۱۰ روز ، تنها یک میلیون ماسک تحویل و بقیه نمی‌دانم در کجا انباشته شده و ناگزیر در بازارهای مختلف و در نقش واسطه و دلال از قاچاقچیان با قیمت گزاف خریداری می شود.

آیا در شرایطی که همکاران در سخت‌ترین شرایط ممکن روز و شب در بخش‌های آلوده پروانه‌وار گرد مردم می‌گردند و خواب، آرامش و سلامتی را قربانی سلامت و راحتی مردم می‌کنند در ایامی که احتمال آلودگی مردم بدلیل عدم وجود اقلام حفاظتی و پیشگیرانه در خطر است این شبکه فرصت‌طلب از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین می‌ایستد و به راحتی اعلام می‌کند دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟

آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی اقلام مورد نیاز را در انبارها برای سودجویی صد برابری و قاچاق به دیگر کشورها تلنبار کنند؟ تردید ندارم اگر عزم دستگاه‌ها بر حل مشکلی به این سادگی باشد نباید این چنین شرمسار مردم و همکاران باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا