سمینارها

چهارمین کنگره بین المللی “حقوق ژنتیک” برگزار می شود

570603

دبیر علمی چهارمین کنگره بین المللی علوم پزشکی در زمینه حقوق ژنتیک: چهارمین کنگره بین المللی حقوق ژنتیک ۲۶ و ۲۷ آبان ماه جاری در تالار همایش های بین المللی یزد برگزار می شود.

محمود عباسی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: این همایش با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در حوزه های فقه، حقوق، اخلاق و پزشکی و با مشارکت مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه یزد و انجمن علمی حقوق پزشکی ایران در دانشگاه علوم پزشکی ایران در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.
رئیس انجمن علمی حقوق پزشکی ایران اظهار کرد: در این همایش یکی از چالشهای فراروی حوزه ژنتیک به بحث گذاشته می شود و محورهای اصلی این کنگره حقوق ژنتیک، ژن درمانی و مسئولیت های ناشی از آن، مهندسی ژنتیک و چالشهای حقوقی و حمایت قانونی از ذخایر ژنتیک ایران می باشد.
عباسی ادامه داد: این کنگره دارای ۱۲ امتیاز بازآموزی برای اندیشمندان حوزه پزشکی و مشمولین آموزش پزشکی است.
وی درمورد برخی از نهادهایی که در این همایش شرکت و همکاری دارند، گفت: برخی نهادهای علمی و دانشگاهی نظیر انجمن بین المللی اخلاق زیستی اسلامی، کمیسیون ملی یونسکو، اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران، کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو، کمیته اخلاق در علوم و فناوری کمیسیون ملی آیسسکو و موسسه پیشگامان یزد از همکاران ما در برگزاری این کنگره هستند.

 

منبع: شفا آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا