اخبارغذا و دارو

پلمب ۲۰۰ مرکز متخلف عرضه مواد غذایی در ماه رمضان و تذکر به ۸۰۰ مورد تخلف

معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در طی حدود ۹ روز گذشته از ماه مبارک رمضان به حدود ۸۰۰ مورد تخلف تذکر داده‌ایم که از این تعداد ۲۰۰ محل عرضه مواد غذایی چه کوچک و چه بزرگ در پی این تذکرات پلمب شدند و این روند کار ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش وبدا، دکتر علیرضا رییسی با اشاره به فعالیت حدود ۳ هزار تیم بهداشت محیط در ایام تعطیلات عید نوروز، گفت: این تیم نظارتی در ایام تعطیلات نظارت خوبی بر عرضه مواد غذایی و سلامت آب‌ ها داشتند که به دلیل اتفاقات سیل، خدمات آنها به خوبی دیده نشد. این تیم‌ ها همچنین، در مناطق سیل زده نیز حضور پیدا کرده و کنترل بهداشت محیط را بر عهده داشتند.

 

وی افزود: اکنون حدود یک سوم از همان تیم یاد شده، برای بازرسی‌ های ایام ماه مبارک رمضان فعال هستند و در این راستا، در تمام استان‌ ها و دانشگاه‌ ها، تیم‌های بهداشتی و آزمایشگاه‌ ها نیز فعال است و این تیم‌ ها بیشتر در شیفت عصر و شب، یعنی پس از افطار که مردم در واحدهای صنفی بیشتر حضور دارند، فعالیت می‌ کنند.

 

پلمب ۲۰۰ مرکز متخلف عرضه مواد غذایی در ماه رمضان

 

براساس گزارش ایسنا، دکتر رییسی عنوان کرد: در طی حدود ۹ روز گذشته از ماه مبارک رمضان به حدود ۸۰۰ مورد تخلف تذکر داده ‌ایم که از این تعداد ۲۰۰ محل عرضه موادغذایی، در پی این تذکرات، پلمب شدند و این روند ادامه خواهد داشت.

 

 

معاون وزیر بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیز در صورت مشاهده تخلف با شماره‌ گیری ۱۹۰ موارد را با وزارت بهداشت و دانشگاه ‌های علوم پزشکی در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا