عمومی

رونمایی از کتاب “مبانی حقوق سلامت”

کتاب «مبانی حقوق سلامت» تالیف شهریار اسلامی تبار با حضور فرهیختگان و صاحبنظران حوزه سلامت و علم حقوق عصر امروز رونمایی شد.

778300_786

عصر امروز و با حضور فرهیختگان و صاحبنظران حوزه سلامت و حقوق مراسم رونمایی از کتاب “مبانی حقوق سلامت” تألیف شهریار اسلامی تبار مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو برگزار شد.
در این کتاب که به همت انتشارات مجد به  بازار کتاب رسیده از “حقوق سلامت”، به عنوان یکی از فعالیت های میان رشته ای که در دهه های اخیر مورد توجه فراوان قرار گرفته نام برده شده است.
همچنین مؤلف کتاب معتقد است جایگاه “حقوق سلامت”،  بگونه ای است که رشد و گسترش این حوزه علمی یکی از برجسته ترین تحولات نیم قرن اخیر در حوزه دانشگاهی به شمار می رود.
شهریار اسلامی تبار با بیان این مطلب افزود: در این مجموعه به بحث درباره حوزه های مختلف حقوق سلامت و مسائل مربوط به آن و طرح مسائل اخلاقی و حقوقی پرداخته شده است.
وی گفت: این کتاب علاوه بر این که برای دانشجویان و متخصصان رشته های حقوق پزشکی و مراقبت سلامت مفید است؛ برای مدیران بیمارستان، وکلا، اعضای کمیته های اخلاق، بازرسان کیفیت و مدیران طرح ها و برنامه های بهداشت و سلامت و تمامی کسانی که لازمه کار آن ها آگاهی از مسائل اخلاقی و حقوقی این حوزه است نیز سودمند است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا