عمومی

دکتر محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بر دستورالعملهای مقام معظم رهبری در حیطه های سلامت تاکید کرد

همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت دکتر محمد محمدی معاون بهداشتی دانشگاه بعنوان سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه شاهرود در اول اردیبهشت ماه با گرامیداشت هفته سلامت بر اهمیت اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری درنظام سلامت تاکید کردند،و بیان داشت یکی از بهترین و کاملترین دستورالعملهایی که در زمینه نظام سلامت در طی تاریخ انقلاب اسلامی ایران داشته ایم سیاستهای ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب بوده است.
دکتر محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بر دستورالعملهای مقام معظم رهبری در حیطه های سلامت تاکید کرد

معاون بهداشتی دانشگاه گفت  این دستورالعملها از سال ۱۳۹۳ ابلاغ ویکی از مترقی ترین و منصفانه ترین سیاستها در زمینه بهداشت،درمان،آموزش و پژوهش می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود از سیاستهای بسیار خوب و خداپسندانه مورد رضایت رهبری و مردم در دولت یازدهم در ارائه خدمات بهداشتی و اولیت سلامت مردم سخن گفتند

وی دراولین روز از هفته سلامت بیان کرد، اهداف نظام سلامت در دنیا ۳ هدف را دنبال می کند:۱ حفظ و ارتقاء سلامت مردم ۲ افزایش طول عمر با کیفیت و۳ محافظت مردم از مخاطراتی که برای آنها بوجود می آید.

دکتر محمدی در ادامه درباره شعار امسال با عنوان افسردگی ،بیا حرف بزنیم مطالبی را به نمازگزاران ارائه و درباره برنامه های هفته سلامت سخنانی را ایراد نمودند.

ایشان در پایان سخنان خود، از همه نمازگزاران خواست به ۴ نکته بهداشتی توجه داشته باشند.۱ تحرک بدنی و ورزش،۲ پرهیز از دخانیات سیگار قلیان و مواد مخدر،۳ تغذیه سالم و ۴ کنترل وزن و چاقی، که اگر این موارد را درزندگی خود الگو قرار دهیم بدون تردید یک زندگی مطلوب و باکیفیت خواهیم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا