اخبارمحیط زیست

تاکید بر سلامت شهروندان و حفظ محیط زیست/ ضرورت بهره گیری از دستاوردهای مدرن

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز ضمن بازدید از مجتمع پردازش و دفن آرادکوه از نزدیک درجریان اقداماتی که اخیرا در راستای کاهش دفن پسماند و بوی نامطبوع آن مجموعه انجام شده‌است، قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین در دیدار با صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند بر تداوم اقدامات زیست محیطی با اولویت قراردادن سلامت شهروندان تاکید کرد.

صدرالدین علیپور نیز دراین دیدار گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته طی ۲ سال گذشته و از جمله اجرای طرح کاپ، مراحل اجرایی آن که کاهش پسماند و مخاطرات زیست محیطی را در پی داشته ارائه داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند همچنین با اشاره به راه‌اندازی کارخانجات پردازش پسماندهای عمرانی و ساختمانی، سامانه جمع‌آوری پسماندهای پزشکی، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، سایت پردازش پسماندهای حجیم و مرکز مانیتورینگ، از پروژه‌های این دوره مدیریت شهری و اقدامات صورت گرفته سخن گفت.

گفتنی است سردار رحیمی در پایان این دیدار با حضور در مرکز مانیتورینگ سازمان مدیریت پسماند، از روند رصد و پایش آنلاین جمع‌آوری پسماند و خدمات شهری تهران بازدید و تاکید کرد: با توجه به گستردگی پایتخت و جمعیت این شهر خدمات دهی مناسب و رسیدگی به موضوعات مهم شهری از جمله مسائل محیط زیست و جمع آوری پسماند باید بر بستر آنلاین و نظارت دقیق ۲۴ ساعته استوار باشد.

او تاکید کرد: سلامت شهر و شهروندان به لحاظ جسمی و روانی باید در اولویت باشد که دراین زمینه اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا