اخبارعمومی

سلامت و امنیت غذایی از حقوق عمومی مردم است

معاون پیشگیری از وقوع جرم و احقاق حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: مهمترین شقوق حقوق بشر حقوق شهروندی و حقوق عمومی مردم حق بر سلامت و امنیت غذایی است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ابراهیم ابراهیمی در مراسم  آغاز به کار “اولین غرفه عرضه محصولات گواهی شده” تصریح کرد: با تاکید رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان محترم مرکز استان در راستای اصل ۱۵۶ قانون اساسی نظارت بر صیانت از منافع عمومی بر عهده دستگاه قضایی گذاشته است.

وی با بیان اینکه استان فارس یکی از استان های پیشرو در تولید محصولات زراعی و باغی است، ابراز کرد: جا داشت که در تولید و عرضه محصولات گواهی شده و استاندارد نیز این استان پیشرو باشد.

او با اشاره به آغاز طرحی تحت عنوان تهیه محصولات سالم برای شهروندان که با طرح ارتقای کیفیت هشت محصول همزمان بود، افزود: ترجیح دادیم با کمک و زحمت مجموعه سازمان جهاد کشاورزی،  دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری شیراز یک طرح چهار جانبه را شروع کنیم این دو طرح را ادغام کردیم.

ابراهیمی از برگزاری جلسات مختلف در رابطه با نحوه نظارت بر تولید و نحوه قیمت گذاری، نحوه تهیه غرف ارائه محصولات و موضوعات مرتبط با مسائل انگیزشی و تشویقی برای تولیدکنندگان سخن گفت و افزود: این جلسات نهایتا منجر به جشن آغاز به کار “اولین غرفه عرضه محصولات گواهی شده” شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا