اخبارعمومی

عامل حمله به پزشک در بندرعباس تحت پیگرد قانونی است

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: فردی که ۲ پزشک در یک درمانگاه خصوصی بندرعباس را مجروح کرده بود، شناسایی شده و پس از شکایت قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

دکتر فاطمه نوروزیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیرو اظهارات پزشک کلینیک ، ضارب ۱۳ روز پس از ابتلای پدرش به کرونا ، وی را با حال عمومی بسیار بد به درمانگاه برده و با وجود اقدامات فوری پزشک و تاکید بر ارجاع بیمار به بیمارستان، بیمار جان خود را از دست داد و تلاش پزشک جهت احیای بیمار نیز ، متاسفانه بی نتیجه ماند .

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان دو روز پس از این اتفاق، فرزند فرد فوت شده پس از مراجعه به درمانگاه و مشاجره با پزشک معالج ، با سلاح سرد و حمله فیزیکی ، وی و یکی دیگر از کارکنان درمانگاه را مجروح کرد و سپس متواری شد.

دکتر نوروزیان ضمن اظهار تاسف از حمله به مدافعین سلامت در هر مرکز و جایگاهی که باشند تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان این گونه اقدامات را محکوم کرده و در پیگیری موضوع نهایت همکاری را خواهد داشت.

رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: پیش از این هیچ مصاحبه و اظهار نظری درباره حادثه یاد شده نداشته و از فعالان رسانه ای انتظار دارد هیچ گونه مصاحبه و مطلبی را خودسرانه به نقل از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان منتشر نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا