اخبارسلامت الکترونیک

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی و نظام ارجاع را با جدیت به جلو می بریم

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اجرای نسخه نویسی الکترونیکی و نظام ارجاع را با جدیت به جلو می بریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی در نشست ویدئو کنفرانس بررسی آخرین وضعیت اجرای نسخه نویسی الکترونیکی دراستان ها گفت: اجرای نظام ارجاع و نسخه نویسی الکترونیکی در سطح ملی بسیارسنگین است  و این پروژه ها در اکثر کشورها حداقل یک دهه زمان به خود اختصاص می دهد، لذا درکشورما نیز این مساله طی این مدت براساس تکالیف قانونی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده برای پزشکان و بیماران در این زمینه افزود: علی رغم وجود برخی مشکلات، اقدامات مناسب و مهمی برای اجرای آن تاکنون صورت گرفته است، خوشبختانه سختی ها و مشکلات اولیه تا حد بسیاری رفع شده و درحال حاضر باید برای دستیابی به موفقیت تلاش ها افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه تعاملات وهمکاری ها باید درشرایط فعلی جامعه برای جلوگیری از ایجاد هرگونه چالش افزایش پیدا کند تاکید کرد: دربحث نظام ارجاع نیز باید به جای صحبت های بدون پشتوانه علمی فعالیت ها و اقدامات علمی را بیشتر درنظر بگیریم، بدون تردید نظام ارجاع بخشی از مطالبات نظام بیمه ها است که اگر به درستی اجرا شود، بخش بسیاری از مشکلات حل خواهد شد؛ لذا انتظار می رود که این پروژه نیز با جدیت پیش رود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، نسبت به هماهنگی بیشتر در میان مدیران سازمان ، درخصوص اجرای موفق طرح ها و پروژه ها تاکید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا