سمینارها

آموزش تعهد حرفه‌ای در علوم پزشکی؛ شعار سال آینده ارزیابی سلامت بالینی/ ارسال ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه ارزیابی صلاحیت عمومی

5857588_510به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عظیم میرزا زاده دبیر علمی سمینار سراسری ارزیابی سلامت بالینی که صبح امروز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: در این همایش از تجارب بین‌المللی استفاده شده که در آن ارزشیابی از سال ۹۲ در کشور آغاز شده است.
وی بیان کرد: سمینار سراسری ارزیابی سلامت بالینی شاخصی برای یک موضوع خاص است که نقشی مهم در یادگیری فرآیند آموزش دارد و شعار سال ۹۲ یادگیری، سال ۹۳ ادغام در علوم پزشکی و سال ۹۴ تحسین ارزشمند استاد و امسال ارزیابی صلاحیت بالینی نامگذاری شده است.
دبیر علمی سمینار سراسری ارزیابی سلامت بالینی ادامه داد: ارزیابی در محل کار، ارزیابی رفتار حرفه‌ای، نظام ارزیابی صلاحیت بالینی، ارایه بازخورد موثر ارزشیابی نظام ارزیابی، لاگ بوک در آموزش و ارزیابی از جمله محورهای این سمینار است.
وی عنوان کرد: ما نیازمند ارتقای سطح بازخورد‌ها در کشور هستیم و این همایش می‌تواند وضعیت مناسبی از صلاحیت بالینی به ما بدهد.
گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عظیم میرزا زاده دبیر علمی سمینار سراسری ارزیابی سلامت بالینی که صبح امروز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: در این همایش از تجارب بین‌المللی استفاده شده که در آن ارزشیابی از سال ۹۲ در کشور آغاز شده است.
وی بیان کرد: سمینار سراسری ارزیابی سلامت بالینی شاخصی برای یک موضوع خاص است که نقشی مهم در یادگیری فرآیند آموزش دارد و شعار سال ۹۲ یادگیری، سال ۹۳ ادغام در علوم پزشکی و سال ۹۴ تحسین ارزشمند استاد و امسال ارزیابی صلاحیت بالینی نامگذاری شده است.
وی افزود: امسال با پذیرش کمیته علمی ارزش بر افزوده بیشتری تولید می‌شود و در همین راستا سمپوزیومی با موضوع الزامات و چالش‌های استقرار نظام ارزیابی صلاحیت بالینی انجام و پانل موازی در جهت جمع بندی و ارایه راهکارهای ارتقای ارزیابی صلاحیت بالینی ارایه می‌شود.
دبیر علمی سمینار سراسری ارزیابی سلامت بالینی ادامه داد: در حاشیه این سمینار کارگاه کشوری طراحی و اجرای ازمون ostse و نمایشگاه تجهیزات اموزشی مراکز مهارت‌های بالینی برگزار می‌شود.
وی گفت: امتیاز توانمندسازی اموزشی این ارزشیابی برای شرکت کنندگان مناسب است و سمینار سال بعد تحت عنوان اموزش تعهد حرفه‌ای در علوم پزشکی انجام می‌شود.
سهم بزرگ سمینار ارزیابی صلاحیت بالینی در ارایه کیفیت خدمات
در ادامه مراسم محمد جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به بازخورد سمینار نظام ارزشیابی صلاحیت بالینی اظهار داشت: این سیمینار سبب می‌شود تا در مورد مطالب مختلف کارشناسان این امر به بحث و تبادل نظر بپردازند.
وی بیان کرد: در حاشیه این سمینار نمایشگاهی از محصولات داخلی در معرض دید افراد قرار می‌گیرد که این کالا‌ها قابل مقایسه با نمونه‌های خارجی هستند.
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: این سمینار سهمی بزرگ در ارتقای کیفیت دارد که نمایشگاه حاشیه آن نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا