اخبارعمومی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین: ۲۲ پرونده درخصوص متخلفین حوزه بهداشت و سلامت در قزوین تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با شیوع بیماری کرونا در شهر و حساسیت در تهیه و توزیع کالاهای بهداشتی ۲۲ پرونده در خصصو متخلفین حوزه بهداشت و سلامت در قزوین تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، هوشنگ محمدی عصر دوشنبه به خبرنگار بازار در قزوین گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا در شهر و افزایش یکباره حجم تقاضا در بازارهای کالاهای بهداشتی و ضدعفونی سودجویی ها و احتکار این کالا در جامعه مشاهده و تعزیرات حکومتی برای احقاق حق مردم وارد عمل شد.

وی افزود: از ابتدای این مشکل تا کنون در استان قزوین از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی فعال در حوزه فروش کالاهای بهداشتی و ضدعفونی از قبیل ماسک و دستکش صورت گرفته است که این تعداد بازرسی ها منجر به تشکیل بیش از ۲۲ پرونده در استان قزوین شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: در پی گزارش های مردمی ناشی از گرانفروشی و احتکار در خصوص کالاهای بهداشتی و درمانی نظیر ماسک، محلول های ضدعفونی و دستکش بازرسی های سازمان تعزیرات حکومتی در استان قزوین شدت گرفت و در پایش های صورت گرفته تخلفات عده ای از فعالین این حوزه مشاهده و رسیدگی شده است.

محمدی گفت: بخش قابل توجهی از این تخلفات مرتبط با گران فروشی این محصولات بود که متاسفانه در مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و داروخانه ها شاهد این تخلفات بودیم.

وی بیان کرد:  در پی افزایش شدت بازرسی ها ۴ واحد متخلف پلمپ شد و برای ۲ داروخانه در قزوین صدور حکم صورت گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا