اخبارحق سلامت

رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعرض به حق سلامت دیگران است

فرماندار دالاهو گفت: شیوع ویروس کرونا به مرحله خطرناکی رسیده و بی‌توجهی به هشدارهای مجموعه متولی مبارزه با این ویروس، یعنی به استقبال خطر رفتن و خود و دیگران را در معرض ابتلا قرار دادن و این تعرض به حق سلامت دیگران است.

کرم محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت ماه مجاهدت خستگی ناپذیر مجموعه بهداشت و درمان کشور، اوج فداکاری این عزیزان و نقطه عطفی در تاریخ این مجموعه است.
وی اظهار داشت: پزشکان، پرستاران، ماماها و سایر دست اندرکاران صیانت از سلامت مردم، سرمایه های ارزشمند امروز و فردای کشور هستند.
نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: همه ما مکلفیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حفظ و تداوم خدمت  کادر درمان این سرمایه های عزیز، سهیم باشیم.
محمدی ادامه داد: بهبود صورت های تاول زده ناشی از استفاده مداوم از ماسک های مخصوص مجموعه شریف بهداشت و درمان، رفع خستگی ناشی از ماه ها کار و تلاش بی وقفه و شبانه روزی، جلوگیری از کمبود فضای لازم برای بستری نمودن بیماران کرونایی، همت و همراهی و احساس مسوولیت همه ما را طلب می کند.
وی افزود: مجموعه بهداشت و درمان با فداکاری برای صیانت از سلامت ما جان را بر کف گرفته اند، روا نیست ما با بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی که خودبه خود افزایش شیوع بیماری کرونا را در پی خواهد داشت، بر آلام این عزیزان بیفزاییم.
محمدی افزود: خاضعانه از مردم شریف و بزرگوار شهرستان دالاهو استدعا دارم با زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز جدی از حضور در مراسم عزاداری و  شادی، نقش مثبت خود را در این مقطع کماکان ادامه دهند.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا