اخباربیمه

دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان بیمه سلامت همچنان به صورت خودکار تمدید می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت از تمدید خودکار دفترچه‌های درمانی بیمه سلامت خبر داد و گفت:‌ با توجه به شیوع بیماری کرونا بیمه‌شدگان بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند دفترچه‌های درمانی خود را تمدید کنند.

شاهرخ رامزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل از تمدید خودکار دفترچه‌های درمانی بیمه سلامت خبر داد و اظهار داشت:‌ با توجه به شیوع بیماری کرونا در راستای آرامش و آسایش بیمه‌شدگان، این افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند دفترچه‌های درمانی خود را تمدید کنند و حداکثر همکاری را در این زمینه انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ میلیون ایرانی زیرپوشش بیمه سلامت هستند، افزود:‌ در ایام کرونا که معضلاتی در جامعه رخ داده، در ایران با حمایت مقام معظم رهبری و تمامی دست‌اندرکاران در این حوزه سعی بر کاهش تبعات اقتصادی این ویروس بر زندگی روزمره مردم شده و بیمه سلامت نیز در این زمینه ورود کرده است.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت بیان کرد:‌ به واسطه همکاری مردم و تلاش مسئولان و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، شاهد آغاز فعالیت‌های اقتصادی هستیم که با توجه مردم به رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی می‌توانیم شاهد به حداقل رسیدن  آسیب این پاندمی در کشور باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا