عمومی

تأکید بر اخلاق پزشکی در نشست با استادان جوان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

محمدامین حبیبی، مدیرگروه فرهنگی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با محوریت «اخلاق پزشکی و اخلاق حرفه‌ای» ۳ اردیبهشت‌ماه در این دانشگاه تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به طول می‌انجامد، گفت: دکتر ضیاءالدین سیدضیاءالدین تابعی مدیرگروه اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این کارگاه حضور خواهد یافت. همچنین در نشستی دیگر دکتر تابعی در جمع اعضای هیئت علمی کارگروه اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز حضور می‌یابد.

حبیبی گفت: هدف از تشکیل این نشست‌ها تأکید بر حضور استادان جوانی است که در سال‌های ۹۰ تا ۹۵ به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآمده‌اند و آینده دانشگاه به دست اینها است. در نتیجه برگزاری این نشست‌ها اهدافی موردنظر است که در زمینه اخلاق پزشکی و اخلاق حرفه‌ای بخش‌های مختلفی همچون ارتباط پزشک با بیمار، ارتباط آموزش استاد و دانشجو و تأثیر بر رفتار علمی دانشجو پوشش داده شود.

مدیرگروه فرهنگی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: از دیگر سو آشنایی استادان با دفتر هم‌اندیشی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و در پی آن برگزاری جلسات مستمر و دریافت پیشنهادات و انتقادات به فراخور موضوعات مختلف در زمینه‌های بالینی و غیربالینی از جمله دیگر اهداف این نشست‌ها است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا