اخباربیمه

پرداخت ۱۶۳۰میلیارد تومان از تعهدات امسال بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت، از پرداخت هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان از تعهدات سال جاری به مراکز ارایه دهنده خدمت خبرداد.

حسین رنجبران با اشاره به آخرین وضعیت پرداختی‌ها به موسسات درمانی، گفت: برای دانشگاه‌هایی که به صورت الکترونیکی عمل می‌کنند، مطالبات ۱۱ دانشگاه پیش رو درنسخه الکترونیک تا پایان سال تسویه شده است؛ البته پرداخت برای ۲۶ دانشگاه که اقدام شان در حد متوسط در نسخه الکترونیک بود نیز یک ماه جلوتر از بقیه دانشگاه‌ها انجام شد که مبلغ ریالی این دو مجموعه ۵۱۲ میلیارد تومان است.

وی افزود:طبق تاکیدات مدیرعامل سازمان، تامین هزینه‌های بالاسری افراد در بحث آموزش نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در قالب بخش اول به ادارات کل استانی پرداخت شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، رنجبران با قدردانی از همکاری مدیران در استان ها در ارایه خدمات مناسب، تصریح کرد: از مطالبات سال ۹۹ ، هزار و  ۷۰۰ میلیارد تومان باقی مانده است، البته مطالبات بخش خصوصی تسویه شده و برای سال جاری نیز هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان از تعهدات پرداخت شده و به لحاظ زمانی پرداختی ها تا فروردین سال جاری است که نشان از برقراری انضباط مالی دارد. باعنایت به این که در سال جاری هنوز از تنخواه هم استفاده نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا