اخبارسیاست گذاری سلامت

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در کمیته بهداشتی بازگشایی مدارس شهر تهران تاکید کرد: کارگروه سلامت مجوز بازگشایی مدارس را صادر می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در کمیته بهداشتی بازگشایی مدارس شهر تهران تاکید کرد مدارس حق فعالیت ندارند مگر این که مجوز مکتوب از اداره کل آموزش و پرورش داشته باشند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دومین جلسه کمیته بهداشتی بازگشایی مدارس شهر تهران با موضوع الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند در دومین جلسه کمیته بهداشتی بازگشایی مدارس شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: بازگشایی مدارس شهر تهران با سایر استان ها متفاوت است، زیرا بیشترین تراکم را در کشور در شهر تهران داریم و بیشترین ترددها در کوچه‌های منتهی به مدارس را در شهر تهران شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه مدارس حق فعالیت ندارند مگر این که مجوز مکتوب از اداره داشته باشند، افزود: می بایست با مساعد کردن زیرساخت ها و آمادگی کامل به سوی بازگشایی آرام و تدریجی قدم برداریم و نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل ها تحت عنوان مراقبت و کنترل کرونا ویروس معروف به ۰۶ و دستورالعمل الگوی فعالیت بازگشایی پیش برویم.

وی افزود: با هدایت و حمایت مدیران مناطق؛ مدارس باید فرم های خودارزیابی را تکمیل و وارد سامانه کرده باشند و به نوعی کارگروه سلامت منطقه بررسی درخواست های بازگشایی را پیگیری و مجوز لازم را صادر کند.

فولادوند ادامه داد: کمیته بهداشت و سلامت در مدرسه باید مقدمات بازگشایی و انتخاب الگوی فعالیت را انتخاب کند و ضمن مکاتبه با منطقه و کارگروه سلامت مجوز فعالیت داشته باشد و این برنامه ها باید ادامه یابد تا به همه مدارس مجوز داده شود و این روند تا بازگشایی کامل، آرام و تدریجی مدارس به پیش برود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا