اخبارعمومی

اعتماد مردم به پزشکان خانواده روستایی منجر به کاهش چشمگیر هزینه‌های سلامت می‌شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه مردم در روستا‌ها به پزشکان خانواده اعتماد کنند، هزینه‌های تحمیلی به نظام سلامت کشور کاهش چشمگیری پیدا می کند.

هادی بیگی، نماینده محترم مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان همدان اظهار داشت: مردم در روستا‌ها به پزشک خانواده و نسخه‌ای که توسط آنها تجویز می‌شود اعتماد ندارند و به پزشکان متعددی مراجعه می‌کنند که این موضوع باعث اتلاف منابع و بودجه کشور در بخش سلامت می‌شود.

او افزود: متاسفانه برخی از پزشکان شاغل در روستا‌ها احساس تعلق خاطر برای ادامه فعالیت و خدمت رسانی به روستاییان را ندارند و فعالیت در روستا را به عنوان شغلی موقتی تلقی می‌کنند و این موضوع باعت کاهش انگیزه کاری و وجدان کاری برخی از این پزشکان می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی سخت و تنگی معیشت کارگران روزمزد که درآمد مشخصی هم ندارند از سازمان بیمه سلامت درخواست می‌کنیم که این افراد در خصوص پرداخت حق بیمه مصوب مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرند و آنها برای دریافت دفترچه بیمه درمانی نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا